Storingen

Een storing meld je altijd bij jouw eigen provider.

Je kunt kijken op allestoringen.nl of het gaat om een landelijke storing of probleem.

Soorten storingen

Storingen in jouw glasvezelverbinding kunnen verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld een landelijke storing, een storing aan je router of glasvezelmodem of een storing in de verbinding. Je provider kan op afstand zien met welke storing je te maken hebt en zorgt voor een oplossing. Dit kunnen zij ofwel zelf, of zij doen dat in overleg met Midden-BrabantGlas.

Contactgegevens providers

Particulier

  • Trined 0880 803030
  • Fiber 020 7605040
  • Stipte 0320 294444
  • Onvi 085 0188990
  • Freedom 088 011 5666
  • SNLR 088-8820300
  • Netrebel (alleen via e-mail): support@netrebel.nl

Zakelijk

  • Compx 088 2042204
  • DSD Everything about Computers 0900-3223223
  • Fibernow 085 4867688
  • Global E 0161 888877
  • Go-trex 088 3035410
  • Helder 088 4435333
  • InfraIT 013 7114444
  • ITeeco 013 207 0156
  • 1Key ICT Solutions 073 8888888
  • MaxiTel 0800 0789
  • Mixtus 076 8100030
  • OpenmindedIT 013 7078093
  • Pocos 088 0100700
  • Progroep 013 5499400
  • Qonnected 0523 820000
  • Signet 040 7074907
  • Town 088 5552900
  • Voicetronics 073 5186060
  • Xenosite 0511 481670

Hoe snel wordt de storing opgelost?

Dat ligt aan wat voor (provider-)abonnement je hebt en of je een particuliere of zakelijke klant bent. 
Particuliere storingen worden op werkdagen opgepakt. We streven naar een oplossing binnen twee werkdagen. 
Ben je zakelijke klant en heb je een service (SLA)-abonnement bij ons, dan vinden reparatiewerkzaamheden zeven dagen per week plaats. We proberen dezelfde dag nog tot een oplossing te komen.

Als er een storing is in het glasvezelnetwerk, dan kan je hier alle informatie vinden op onze netwerkstoringen overzicht.