24 februari 2020
Midden-BrabantGlas is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten
Als leverancier van dataverbindingen is Midden-BrabantGlas ook aangesloten bij de Geschillencommissie Telecom. De Geschillencommissie behandelt onafhankelijk en onpartijdig klachten tussen aanbieders van producten en diensten en de klanten/cliënten van die aanbieders op het gebied van telecommunicatiediensten.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen:
- De kwaliteit van de telefoon, internetverbinding en/of tv-aansluiting
- De werking van het netwerk
- Afsluiting van internet, telefonie en/of televisie
- Dienstverlening van de provider
- Hoogte van rekeningenAangezien Midden-BrabantGlas alleen belichte dataverbindingen als netwerkleverancier levert en geen diensten, zal het niet altijd duidelijk zijn of een klacht bij Midden-BrabantGlas of de provider thuis hoort. In de meeste gevallen zal het vermoedelijk de provider zijn, maar uiteraard zal Midden-BrabantGlas daar waar het aan de orde is haar verantwoordelijkheid nemen.Meer informatiepunt u lezen op de website van de Geschillencommissie www.degeschillencommissie.nl