1 november 2024
Vragen? Stel ze aan de ledenservice
Sinds het begin van onze organisatie verrichten de secretarissen van de lokale coöperaties veel administratieve taken zelf. Dit betekent dat Midden-BrabantGlas afhankelijk is van bekwame vrijwilligers in het bestuur. Daarom is enkele jaren geleden begonnen met het uitbesteden van een aantal administratieve taken. Met ingang van 1 november 2024 zijn deze taken uitgebreid en worden alle ledenmutaties verzorgd door onze Ledenservice. Hiermee is de continuïteit van onze bedrijfsvoering vergroot. Waren het in het begin voornamelijk financieel administratieve taken, in de loop van de tijd is de Ledenservice zo goed ingewerkt dat zij voortaan ook alle ledenmutaties voor Midden-BrabantGlas verzorgt. De Ledenservice wordt verzorgd door medewerkers van Administratiekantoor Trommelen uit Alphen.
Dus heb je vragen over je lidmaatschap, ga je verhuizen of is er iets gewijzigd in je situatie, mail het dan naar onze Ledenservice: ledenservice@midden-brabantglas.nl. Zij zorgen ervoor dat je antwoord krijgt op je vragen, sturen je een akte van overdracht lidmaatschap toe of voeren wijzigingen in je gegevens door in onze administratie. Lees meer over de ledenservice en hoe je contact kunt leggen.