24 februari 2020

Midden-BrabantGlas is aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten

Als leverancier van dataverbindingen is Midden-BrabantGlas ook aangesloten bij de Geschillencommissie Telecom. De Geschillencommissie behandelt onafhankelijk en onpartijdig klachten tussen aanbieders van producten en diensten en de klanten/cliënten van die aanbieders op het gebied van telecommunicatiediensten.

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten?

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen:

  • De kwaliteit van de telefoon, internetverbinding en/of tv-aansluiting
  • De werking van het netwerk
  • Afsluiting van internet, telefonie en/of televisie
  • Dienstverlening van de provider
  • Hoogte van rekeningenAangezien Midden-BrabantGlas alleen belichte dataverbindingen als netwerkleverancier levert en geen diensten, zal het niet altijd duidelijk zijn of een klacht bij Midden-BrabantGlas of de provider thuis hoort. In de meeste gevallen zal het vermoedelijk de provider zijn, maar uiteraard zal Midden-BrabantGlas daar waar het aan de orde is haar verantwoordelijkheid nemen.Meer informatiepunt u lezen op de website van de Geschillencommissie www.degeschillencommissie.nl

Actueel