29 april 2018

Definitieve afspraken storingsmelding consumenten

Storingsafhandeling op het netwerk van Midden-BrabantGlas voor leden met een Consumentenpakket (Trined, Fiber, Stipte, netrebel en/of AltijdThuis beveiliging)

  • Het service niveau is gebaseerd op “Best Effort“ (Beschikbaarheid van het fysieke netwerk en het datatransport door de belichter is ± 95 % op jaarbasis). Individuele storingen worden voor 85% hersteld binnen 2 werkdagen en 99% wordt binnen 3 werkdagen hersteld.
  • Voor groepsstoringen (>10 consumenten) wordt er door de belichter intern op eigen initiatief opgeschaald naar High Impact niveau. 85% wordt daarbij opgelost binnen 6 klokuren (7×24, dus inclusief in het weekend), 99% wordt opgelost binnen 10 klokuren (7×24, dus inclusief in het weekend). Kabelstoringen kunnen vanwege vergunningen en te nemen veiligheidsmaatregelen of extreme omstandigheden zoals vorst in de grond mogelijk wel langer duren.
  • Leden met een consumenten pakket of een standaard AltijdThuis beveiliging dienen storingen (of kwaliteitsproblemen) altijd eerst bij hun eigen consumentenprovider (Fiber, Trined, Stipte of Netrebel danwel AltijdThuis) aan te melden (storingen bij voorkeur altijd via mail melden aan de betreffende provider met een kopie aan de support@midden-brabantglas.nl. Midden-BrabantGlas neemt zelf geen actie maar kan zo wel de kwaliteit en service van de providers monitoren).

Uitgebreidere informatie kunt u lezen op onze pagina ….. (nog verder aan te vullen)

Actueel